woensdag 26 november 2008

Uitnodiging gemeente voor stadsvisie

Afgelopen dinsdag ontving de belangenvereniging TU Noord per e-mail en een dag later per post een uitnodiging van de gemeente Delft om mee te denken over de Stadsvisie 2030. Ik voel me gevleid om 'vanwege mijn professionele kennis en ervaring' mee te mogen praten over de toekomst van Delft. Maar als je de uitnodiging goed leest, roept het vraagtekens op. De bijeenkomst wordt gehouden op dinsdagmiddag van 14.00 uur tot 16.00 uur. Hoe kan je nu vele mensen uit Delft uitnodigen op een dinsdagmiddag? De meeste mensen in Delft hebben een baan, volgen college of moeten rond die tijd de kinderen opvangen. Gaan al die mensen vrij nemen of oppas regelen? Op de genodigden lijst staan ook veel raadsleden, die hebben ook een baan. Het zal wel naïviteit zijn van de organisatie denk ik dan. Maar als je ziet dat de eerste bijeenkomst al volgende week dinsdag gepland is, dan weet ik het zeker.
Ze willen de burgers van Delft er helemaal niet bij hebben.

EvH

Geen opmerkingen: