woensdag 4 april 2012

Boomeilanden op M de Ruyterweg zoeken planten

Buurtgenoten,

Op de stoep van de Michiel de Ruyterweg liggen tussen de C. Trompstraat en P. Heinstraat drie (nogal flinke) boomeilanden. Ik vind deze eilanden behalve lelijk ook erg groot en heb hierover met de gemeente Delft gemaild. Echter, zij is niet van plan ook maar iets met deze eilanden te doen. Ik dus wel.

En heb vorig voorjaar in een van hen enkele, lage planten gepoot. Ik vind het eigenlijk wel geslaagd, anderen blijkbaar ook want ik kreeg er goed reacties op. Nu wil ik ik in die andere twee eilanden ook planten/struiken poten.

Vraag aan een ieder. Heb je in je tuin een (liefst winterharde = groen in winter) plant/struikje staan waarvan je denkt ‘Daar ben ik wel op uitgekeken, die mag weg.’ Doe maar een mailtje dan kom ik ‘m uitgraven en plant ‘m onder de boom.

Oja, de planten mogen niet al te hoog zijn van Bas Verkerk en z’n kornuiten. Halve meter hoog is de max. En ...ik heb ook prima contact met het gezinsvervangende tehuis en heb er dus alle vertrouwen in dat de planten er nog lang en gelukkig zullen leven....

Groet en dank,

Harry Kerklaan
M de Ruyterweg 7
harry@conceptbrigade.nl
06-52 38 39 23

Geen opmerkingen: